Sevalkatk 38+5 kanamam oldu acile gittim açılmam 2cm rahim yumuşaması var dediler sancım çıktı ama eve gönderdiler ne zaman doğar diye merak ediyorum artık
Aleynanaz Sevalkatk doğumu başlatmak için herhangi bişey yaptınız mı aceba bende o haftalarda gelsin artık istiyorummm