Haceriko Merhabalar kızlar. 1 haftadır hamile kalmak için lh testi kullanıyorum ama testim 2 gündür pozitif. Dün gece ve bugün sabahı değerlendirdim ama yarınıda değerlendiremem. Sizce 2 gün üst üste pik olması kötü mü.
Bir1kelebek Haceriko canım kötü değil öylede olabiliyormuş 2-3 gün sürebiliyormuş öyle okudum ama mutlaka çatlama görünce de değerlendir ben valla 1 hafta olucak neredeyse hep pik görüyorum anlamadım biraz rahatsızdım ya o yüzden pik gördüm yâda bilmiyorum neyin nesi hala pik görüyorum
Haceriko Ne zor bu işler ya. Çatlamadan önce kalan spermler yeterli olmaz mı ki acabaz spermler 3 gün yaşayabiliyormuş çünkü