Bebeek_12 Ben 12+3 haftalığım bulantım çoğu zaman oluyodu ama hiç istifra etmemiştim. Bu ilacı dün kullanmaya başladım akşam ve bugün öğlen istifra ettim ilaçtan dolayı mı acaba
gebelikkk Bende kabız değil aksine ishal yaptı ve günlerce kustum.Ne olduğunu anlayamamıştım sonra feramattan olduğunu anlayınca kestim hemen
gebelikkk Bebeek_12 evet canım ilaç kullandıktan sonra oldu.ilacı kesince durdu hemen.ben hamile değildim ama kullanırken eğer gebelikte verdiyse doktorunuz bilmiyorum onu deneyimlemedim
Bebeek_12 gebelikkk ben hamileyim şuan dediğim gibi bulantım öncedende vardı ama hiç istifra etmemiştim. Dün ve bugün oldu
Sydnr58 Bebeek_12 evet suan kullanıyorum ama ben bir gün demir bir gün vitamin ilacını kullanıyorum. Mide bulantısı çok yapmasın diye
Sydnr58 Bebeek_12 yok doktorunuz nasıl dediyse öyle kullanın ben bu şekilde kullanmayı istiyorum. Yoksa bu vitaminler günlük içiliyor zaten. Bir tane kızım var mide bulantısı falan olursa onunla ilgilenemem diye bu şekilde kullanmayı tecih ediyorum
Duygu027 Bebeek_12 yanlış cevap verdim. Ben suda eriyen fertamir olanı kullanıyorum. Birde ben kendimi bildim bileli kan ilacı kullanıyorum alışığım
Meri3535 Bebeek_12 hiç birşey yapmadı 16. Haftamdan beri kullanıyorum 10 gün kaldı doğumuma. Yan etkisini görmedim asla. Sabah kahvaltı yapmadan aç karnına 1 saat önce içiyorum. Kullanımını o şekilde önermişlerdi.