Lolli Kızlar 33 haftalık gebeyim. Yeni farkettim boynumda minik minik et benleri çıkmış. Korkuyorum bunu yaşayan sonrasında düzelen var mı
Aysgllarkn Lolli merhaba bende de çıktı boynumda, kolumda. Doktora sordum bir anda çok fazla çıktı diye, o da çok normal genelde doğumdan sonra geçer dedi
Deroli Lolli merhabalar, benim de koltukaltimda ve gogsumde cikmisti minik et benleri. Ocak ayında doğum yaptım. Şu an yoklar 😌
Lolli Aysgllarkn cevabınız için çok teşekkür ederim rahatladım valla. Yoktu yeni çıkmışlar çok korktum. İlk gebeliğimde çıkmamıştı