Gzmktkl Aybala çok güzel bir isim inşallah ismiyle sağlıklı uzun ömrü olsun🥰 bizimkilerin konuşması Azeriler gibi. Günlük dilde özellikle çocuklara çok kullanılıyor. Bende Aybala koyacağımı dediğimde güldüler ☺️isim gibi gelmedi kimseye. Ama gerçekten hem farklı hemde güzel 💐 çok güzel teşekkür ederim dönüşünüz için 🥰