pinkflowerss 8+3 hamileyim ama bugün sürekli adet sancısının bi tık üstünü çektim akşam üzeri uykudan uyandırdı bi 10 dakika şiddetlendi sola yatınca geçti bunun sebebi nedir sizdede oluyormu herhangi bir leke kanama asla yok
asena9 pinkflowerss içinde yeni bir canlı oluşuyor büyüyor annesi çok normal bende yaşadım birde benim kahverengi akıntım da oluyordu çok stresli geçti o dönemlerim ama şükür 37. Haftaya geldik sağlıkla, seninde geçecek her hafta yeni güncellemeler gelicek ☺️🌷
Busradoga pinkflowerss normal canım herkesin vücudu aynı değil ben normalde regl sancısı bile çekmem ama ilk haftalarımda kasık ağrısı çok yaşadım
Mutlu_Bir_Anne3 pinkflowerss 7+3 benim de aynı, bir nefesim daraldı bir göğüslerim bir kasık ağrım tuttu uyuyamadim
akyuz14 pinkflowerss yerlesme doneminde oluyor demişti doktorum dinlendiğin zaman geciyorsa sorun yok geçmiyorsa gel demişti
pinkflowerss asena9 aslında tek korkum ona birşey olmaması ağrı çekilir o önemli değil ama kafamda farklı senaryolar kuruyorum malesef
giiizeemm asena9 hamileliğinizin başından beri mi yaşadınız kaçıncı aya kadar sürdü hamile olduğumu öğrendiğimden beri benimde kahverengi lekelenmem var dupbaston kullanıyorum ilk gebeliğimde düşük yapınca endişe ediyorum
asena9 pinkflowerss doktor bi sıkıntı görmediyse endişelenme kuzum kanaman falanda yokmuş olabildiğince sakin stressiz geçirmeye çalış dinlenmeye çalış
asena9 giiizeemm 5. Haftada öğrendim hamileliğimi o zamanlarda başladı 11. Haftaya kadardı sanırım devam etti ama ben bişey kullanmadım çok şükür sağlıkla devam ettik, sizinde hayırlısıyla sağlıkla devam etsin inşallah
giiizeemm asena9 amin teşekkür ederim bende hemen hemen 5 haftaya yakınken öğrendim miktarı ne kadardı sizin benim bazen damla oluyor bazende ip gibi incecik leke oluyor
giiizeemm asena9 benim o kadar değil tüm gün toplamı bi pedi dolduracak ebatta olmuyor da insan korkuyor ilkinde bi kayıp yaşayınca