ikicocuklubiranne bu testte yanılma payı olabiliyor canım bunu bilerek yaptır benim duyduğum kaç kişiye çocuğun engelli dediler hem de o kadar kesin konuştular ki ama çocuklar sapasağlam doğdu. Ben yaptırmayacağım duyduklarım az kişi değil nette okuduklarım da var çok yüksek down riski diyorlar millete ama bebek sağlıklı doğuyor. Anne rahmini Allah’tan başka kimse bilemez inşaAllah sağ salim doğsun yavrular 🤲🏻🌸