ErsBegAs Kızlar bu gün aşırı derecede ittirme kaktırma var bizde 🤣 Bir yerde toplanıp semsert oluyor sanki o bölgeyi tamamen ittiriyor yırtacak gibi bu kasılma mı? Canımı yakıyor ama sancı gibi değil kasılma hatta uzanırken kalkmaya çalışınca zorlanıyorum sert diye.. 10-15 saniye kadar sürüyor 35teyiz bu arada
1rem ErsBegAs ay bende 33+4 haftalık hamileyim aynısı oluyor hatta toplanıp semsert olduğunda vücudum bi halsizleşiyor geçene kadar
ErsBegAs crazyymom 35iz 🥹 kasılma mı yanisi ctesi doktora gidicem kasılmam var diyim mi 🤣 manifestim tutacak valla
crazyymom ErsBegAs Evet ya benimde olmuştu tamda o haftada, sonra bende burdaki arkadaşlara sordum post açarak, onaylamislardi tarif ettiğin tam kasılma olduğunu gösteriyor. Doktora sor tabi ama bazen olabiliyor bence geçecek zaten ctesiye kadar 🫶
Talentedmom ErsBegAs ben de rahim kasılmaları çok oluyor bu gece mahvetti beni çok ağrılarım oldu doktor ayakta kalma demişti yorgunluk çok tetikliyor
[silindi] ErsBegAs ben de çok yaşamıştım kuzum yalancı kasılma dedi doktorum artık doğumun yaklaşıyor vücudun seni hazırlıyor 🥹
ErsBegAs edabolukbasi3- nasıl olur anlatsana 🤣 tarif lazım bana.. 🤣 anneme dedim dur gitme bu gün belki doğururum
ErsBegAs edabolukbasi3- ama bu bir kasılma yani dimi kramp gibi falan ama yalancı 😆 olsun neyse 23 temmuza daha 13 gün var
ErsBegAs crazyymom yok zaten doğum kasılması değildir ama kasılma diye tabir edilen şey bu sanırım yani dimi bu takip edilen kasılma 🤣
2cocuk2kopek ErsBegAs bence bekleme git canım 32+2 yim ben bu akşm acildeydim kalsıma diye gittim sancı çıktı. Yarın sabah kendi doktoruma gideceğim
yilma ErsBegAs of bu uygulamada neden bildirim özelliği yok etiket yapılıyor girmesek göremiyoruz kasılma bebeğin bir yere toplanması ve karnının kaya gibi taş olması nefesin kesilir 10 15 saniye aynen sürer bunlar yalancı kasılmalar artık olucak ama önemli olan düzenli aralıklarla giriyor mu girmiyor mu girmiyorsa korkma doğurmuyorsun😂bende kaç kez kasılıyorum nefesim kesiliyor ve canım acıyor
ErsBegAs yilma korkmam ki doğurim hem ben 🤣 ay yok töbe 2 hafta daha oğlum 🤣 bu takip etmem gereken şey o zaman dakikalarını dimi?
ErsBegAs crazyymom mddnjd tamam 13 gün sonraya manifestliyoruz 777 diyoruz ve 13 gün sonra gerçek kasılmaları bekliyoruz 🤣
yilma ErsBegAs kız bunlar bende 21 haftadan beri oluyor 😂😂😂doğursam ben doğurmuştum gerçi progesteron ile kestiler evet düzenli dakika aralığında gelmeli
crazyymom ErsBegAs Dur aman diyim sen yinede 10 gün sonra yap manifestini sjsjjsjs erken tutar filan maazallah jsjsj
ErsBegAs edabolukbasi3- 🤣 dur o 13 gün sonra gelir 🤣 ay korkutma bu sefer de doğurmamak için manifest yaparım kalsın içimde diye 🤣 zaten doğum korkusunu zor yendim
ErsBegAs crazyymom tam ama bak gün veriyorum 🤣 23 Temmuz 777 🤣🤣 36+6 anasını yormadan gelecek anlaştık biz onunla