GirlandBoy_Mom bende 39 haftalık oldum ,, bebegim kanala inmedi daha açıkçası bende korkuyorum doktorum izne çıktı onun yerine başkası bakacak 22 de randevum var o yeni doktorda şayet Ozaman kadar doğum olmazsa … Pazartesi makinaya baglıyacak hemşireler bebeğimin hateketleri az olduğu için ,, izne gitmeden doktrum pazartesine kadar düşün olmadı suni sancı istiyorum diye söyle onlar seni yönlendirir dedi bilmiyorum napacagım stres teyim , hareket ediyorum çokta yürüyüş falan yapınca pelvis kolyem sancı yapıyor hiç kalkamıyorum Ozaman , geçen hafta nst de agrılar 35 -40 vurdu ama devamı gelmedi :(( Allah yardımcımız olsun