GirlandBoy_Mom benim doktorum belden de girecek demişti ever karın sertleşiyor kasılıyor aşağı doğru bi baskı var ama aynı baskının belden makata doğru da vurması gerekiyor. İlk başta anlamamıştım ama artık sancılarım o şekilde geliyor kitlenip kalıyorum yönetemiyorum regl acısının biraz daha beteri gibi düşğnebiliriz. Karnın alt bölgesi kasıklar bel ve makat bölgesi sanki büyük tuvaletin geliyormuş gibi olcak. Enerji kaybı ishal ve bebeğin normalde olduğundan daha az hareket etmesi de doğum belirtilerindendir. Bi doktora görünü canım açıklık falan bakar belki nst de sancım kaç çıkacak bi bakar