Merhabalar öncelikle geçmiş olsun 🌹 sağlıkla kavuşun inşallah ❤️ herşeyden önce sakin olmak stres yapmamak ( ne kadar zor olsa da ) bol bol yatmak önemli, bende 30. Haftalıkken nst de sancı çıkması ile yatış yapıldı hastaneye magnezyum serum,adalat hap ile durduruldu hap ve istirihat e devam 32+5 iz şuan iki hafta da bir e çekildi kontroller son kontrolde sancı çıkmadı mesela dinlenmek önemli imiş ben çok hareketli idim Dr unuzu dinleyin ve güvenin en önemlisi de içinizi ferah tutun bol bol dua edin🙏🏻