mihraa_ sezaryen olsa. Aniden sancı veya suyun gelse Nöbetçi doktor giriyor
Tabi yine sezaryen olursa kendi doktorun sana gün veriyor o gidiyor doğuma
Normal doğum olsa sancın ne zaman başlasa ebeler giriyor doğuma acil bi durum olmasa doktor normale girmiyor