Mucize0 sola alışmaya çalışmanız güzel ama şuanda nasıl rahat ediyorsanız öyle yatabilirsiniz göbeğiniz izin verene kadar,son aylarda artık sırt üstü yatmayın derler her ayda sol en iyisi ama ister istemez sağa dönüyor insan ya da sırt üstü. Ben 8 haftalıktan beri yüz üstü yatamıyorum psikolojik olarak onun harici her şekilde yatıyorum 32 haftalık olduk sırt üstü de rahat edemiyorum artık sol ağırlıklı yatıyorum