Filtekahvee Nananani başta hiç geçmicek gibi geliyor o günler ama geçiyor ve rahatlıyorsunuz herkesin farklıdır kimseyle kendini kıyaslama benım 5 ayı geçerken bitti. Aglıyordım kusmaktan ama çok şükür şimdi aklıma gelmiyor bile
Meral_63 Nananani 14 Haftalık olduk hayla devam ediyor 😌🥴gece uyumadan önce iki primal al uyu iyi GELİR
Kayrakusum_0 Benim sezeryan olana kadar vardı bulantım ama doğum yaptıktan sonra sanki hiç kusmamışım gibi bir anda midem iyileşti kusmam bittti. Ama herkesin farklı oluyor bu süreçte kimisinin hiç bulanmıyor
Symylldz Kayrakusum_0 Gel bi sarılalım. Doğum yaptığım gün bile kusup doğuma gidenim ben. Çok zor gerçekten o kadar ağır geçmişti ki Allah kimseye öyle bi gebelik yaşatmasın diye dualar ediyorum. İnsan unutuyor işte şimdi ikinci bebeğimizi bekliyoruz ilkine göre daha iyiyim yine kusmam var kişiye göre değişiyor kesinlikle ama en azından 18 haftaya serum komasına girmeden gelebildim. 🫠
Kayrakusum_0 Symylldz yaaa🥹🥹 rabbim unuttuyor ama acıları ben kusmaktan reflü olmuştum boğazım su içsem yanıyordu. Şimdi böyle söyleyince kolay ama yaşarken çok zor ama sonuç olarak unutuluyor yoksa nasıl başka çocuğa cesaret edebiliriz özellikle de doğum kısmı 😂😂
Meral_63 Symylldz serum da yedik boş bacım 🤕1 kg serumlar yedim hep boş valla mide bulantısı kusma çok kötü 😒😒
Symylldz Kayrakusum_0 Yeminle aynı. Reflü dediler bana da ama bambaşka bi boyuttaydı nefes alınca bile boğazım sızlıyordu böyle bir acı yok. Sevdiğim her şeyden mahrum kalmıştım şimdi de çok keyifli değilim ama yine de şükür diyorum. İlk gebeliğimde bulantı kusma dışında bayılmalar mı dersin burun kanamaları of.. şükür diyorum geçti.
Symylldz Kayrakusum_0 Sezeryan olduğum için hiç pişman olmadım da korkmadım dokuz aylık bu zorlu süreçte bir de doğum acısı çekmek nasıl olurdu. Bebeğim doğum pozisyonu için uygun değildi. Hiç ikiletmedim direkt kabul ettim Allah orada yüzüme güldü. Hemen kalkmak için çabaladım yoksa iyileşmem günler haftalar sürerdi o konu da şikayet edemem 🙏🏻😂
Symylldz Meral_63 Serumu mide bulantım dursun diye değil zaten vücudum aşırı derecede susuz kaldığından takviye olarak alıyordum ah bacım ah.. öyle zor ki yaşayan bilir ilaç verdi mi doktor ?
Symylldz Meral_63 Prilam kullandım günde dört kereye çıkarmıştı bana da etki etmedi gece kusmalarım daha de çoştu. Çok kötü bi durum. Hayat kaliteniz sıfırlanıyor. Etki etmiyorsa başka ilaç talebinde bulunun.
Deletedmom_182 Symylldz Bünyeden bünyeye değişiyor demek. Ben 1 tane alıyordum günde hiçbirşeyim kalmıyordu
vanilya_kokusu Symylldz az önce iki kez kustum üst üste şuan yerlerde ağlıyorum bir kızim var onda 18 haftaliga kadar kustum
babymom2026 vanilya_kokusu bende yeni ogrendim hem erken test hem kaset yaptim ikisinde de cikti kan vermeye gideceğim bende yok bulantı yeni olduğu icin mi acaba ?
Symylldz vanilya_kokusu o kadar iyi anlıyorum ki on gün evvel hastanede yattım 3 yaşında ki kızımla gerçekten çok zor. Umarım çabucak geçer.