supermooomy bence gayet iyi bir tarih gecikmeden 2 hafta sonra öneriyorlar zaten, kese ve yolk falan görürsünüz kesin ama kalp atışı belli olmuyor %50 diyebilirim, iyi bir cihaz olursa duyarsınız ama bence. Ben 6 haftada gitmiştim duyamamıştım devlette, 7+1 de devlete gittim yine duyamadım sadece kan dolaşımı olduğunu söylediler kalp atışı küçük diye duyamayız dedi, artık o gün dayanamayıp ordan çıkıp özele gittim orda duydum bebeğin şekli bile fasulye gibi gördüm çok şükür:)