m2010 bazı doktorlar evet teslercesine konuşuyo başıma geldiğinden diyorum tabi doğuma gitmedim ama şehir hastanesine gidiyodum orda bir doktor beni tedirgin ettiği için gitmek istemedim başka bir hastaneye geldim evime yakın doktor direk şehir hastanesi takiplisin burda işin ne dedi hocam farklı gözden detay istiyorum tedirgin ettiler dedim sonra hak verdi zaten yaşadıklarımı anlatınca hatta bugün saolsun beni üniversite hastanesine yönlendirdi daha iyi takip edilir dedi bilginiz olsun sizinde