evinsekmann Merhaba,2 hafta oldu sezeryan olalı,ayağım böyle ve ağrıyor bileğimi hissetmiyorum resmen normal midir böyle olmasî,bacağıma kadar gelmis yani ödem,sol ayağımda daha çok var ama sağda daha az…sol tarafım daha ödemli
evinsekmann Daisyy000 bende su içiyorum çok içtiğime inanıyorum ama 4 lt kadar değil tabi i..doğumuma son 3-4 hafta kala zaten ayağım ödem tutmuştu ama sezeryandan sonra daha da fena oldu
Ncyncy İlk doğumumda benimde öleydi, doktorum sürekli idrar hapı veriyordu asla inmiyordu başkaa bi doktora gittim bu ne dedi adam bi ilaç verdi bi kaç güne indirmişti