kucukkalbimm Kızlar 34 haftaligim corospirin ilacını kestik bugün iğne yazdı doktorum nereden vuruyorsunuz biraz bilgi kullananlar verebilir mi
Zeyneppp13579 kucukkalbimm en az acı veren yer göbek. Göbek yanlarına yaparsanız çok acımıyor. Kol ve bacağa arada yapıyorum ama çok acıyor tavsiye etmem
Temmuz16 kucukkalbimm en rahat bölge bacak bence ben bayadır bacaktan vuruyorum karnım o kadar şişken göbeğe cesaret edemedim kola bazen eşim yapıyor ama kendim hep bacaktan yapıyorum aşırı rahat
Nesli97 Oksapar kullanmıştım şimdi akseparin kol bacak nereyi bulursam vuruyorum hamilelik başından beri vurulduğum için.