Benim ikinci gebeliğim ilk doğumum sezaryen oldu. İlk doğumumda da normal denedim ama olmadı malesef doktorum bunun da sezaryen olucağını söyledi. Aklım hala normal doğumda 4 sene geçti. Sezaryen sonrası normal doğum yapanlar beni bi aydınlatabilir mi ? ☺️