Ay tansiyon yüksekliğinden hastanede yatıyorum dünden beri kafamı ağrıttı herkese kızıyor bağrıyor başım çatladı düşük olan tansiyonum bu kız yüzünden oynayıp duruyor geriliyorum ister istemez ne yapmam lazım hemşirelere soruyorum tek oda var mı diye yok diyorlar napıcam bilmiyorum