yarensl Kızlar gögüslerim biraz bebişimi emzirememekten korkuyorum sütlendiği zaman büyür mü büyümede bile emzirme açısından bi sorun olur mu yardımm 🥹🍒
isimsiz12 yarensl büyür tabiki ama emzirme süreci bitince eski boyutuna dönüyor buda catlamasına neden oluyor
Katziece yarensl yalniz değilsin 🫠 32. Haftaya girdim hala buyumediler. İlk dönemden beri kremliyorum büyüyunce catlamasinlar diye. Insafsizlar dalga gecercesine duruyorlar orda hic buyumeden djnsjdkd Arada bakıp bakıp ‘bunlarla nasıl emzirecegim’ diye tribe giriyorum. Umarım sorunsuzca emziririz. Bol bol su içiyorum ben. Süt yapan en güzel şey su. Başka bir şey gelmiyor elimden 🤷🏻♀️
Bumah yarensl benimde kucucuktu 75 takiyodum 27 deyim 86 beden aldim kocaman oldular aynada bakinca cok tuhafima gidiyo😀😀 ve doguma kadar dahada buyuycekmis annem oyle dedi
Daisyy000 yarensl Selamlar minicik göğüslerimle 2 yıl emzirdim,içi süt dolunca dolgun ve büyük oluyor, süt boşalınca yine minicik oluyor 🤭 Kuzenimin kocaman göğüsleri var , sütü olmadı. Yani meme boyutu emzirmeye engel bir durum değil🌸
Emanetimi_bekliyorum yarensl benim de aynıydı üzüülüyordum süt gelmezdiye halbuki küçük gögüs daha çok süt veriyormuş dogruymuş üzülmeyin
Leontiine yarensl tutar tutar merak etme ☺️ kaç beden benimde küçük 75b kullanıyorum süt olunca şişecek zaten hiç endişelenme. Benim ondan ziyade ucum yok diye üzülmüştüm ama o da sonradan çıkar diyorlar 🤣