Nurrrr22 Merhaba 20. Haftadayım doktor bebeğimin rahime yakın olduğunu ama yukarı çıkabileceğini söyledi çok hafif tekmeleri ya da hareketleri hissedebiliyorum ama göbeğin çok altında normal mi?
Kzybs Nurrrr22 merhaba bende 20 haftalik gebeyim plesantam aşağıda. Ve kanamam var sizin plesanta yukarı cikti mi acaba
endlesslove1 Kzybs canım yatman gerekiyor özel ihtiyaçların haricinde kalkmaman gerekiyor benim annem öyleydi hep yattı