esra6393 Meral_63 muayenelerde ağzından zor kelime çıkıyordu doğumumda çok şükür sıkıntı yoktu ama ben ısınamadım ilkti die değiştirmemiştim
irem10_ Meral_63 Bülent sezginde bende tedavi oldum hiç memnun kalmadım 3 ay kadar gittim. Bi ilgilenme yok güler yüz yok
Bugyy Rhal aynen kamu personeline indirim mevcut 27.000 tlden 21.000 TL’ye düşüyor demişti + gecelik yatak parasıda alıyorlarmış çift kişilik 3.000,tek kişilik oda 4.000 tl
mmerve63 Ben Ayşe baza gidiyorum academia gayet memnunum 37+1 im sezaryan 20 bin normal doğum 12 bin sigortalı için
Sngl-Dnz Der_yaa Bende adjyamandayım malesef adıyamanda tek hastane olduğu için böyle uçurıyorlar işte bende urfada academia da sezeryan yapmayı düşünüyorum bakalım inşallah dönüşte yol çok zorlamaz beni dönüş yolu korkutuyor beni
Cennet55 Der_yaa evet bircok illere gmre ucuz ama takıldıgım nokta herkese farklı fıyat söylemeleri kimileri kazıklanıyor kimileri ucuza oluyor hak yememek lazım
Mom_1217 ageuy1-2 Avni kılıç sezaryen mı normal doğum yanlısı mı bir bilginiz var mı? Ben de ona gitmeyi düşünüyorum
ageuy1-2 Mom_1217 Ya avni hoca sürekli normal doğuma engel bişey yok diyor ama benim miyomum var ve sancı yapıyor bu yüzden sezeryan olup onu da aldırmak istedim saygı duydu. Şu an 35+1 im haftaya gidecem netleşir tam olarak
Mom_1217 ageuy1-2 Merhaba. Doktor kontrolünüz vardı nasıl geçti? Bir şey daha soracaktım size, detaylı ultrason nerede yaptırdınız memnun kaldınız mı tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz
kartanesi___ ageuy1-2 avni hocadan memnun musunuz güleryüzlü mü sezaryen olduysanız memnun kaldınız mı ve ne kadar ödediniz
Mom_1217 ageuy1-2 Merhaba, Avni Kılıçta doğum planlıyordunuz nasıl geçti nasıl oldunuz. Deneyimlerinizi benimle de paylaşır mısınız
ageuy1-2 Mom_1217 Teşekkür ederim iyi geçti 26 Eylül için eşimle karar verdik avni hocaya da cuma günü söyleyecez istediğin günü söyle demişti. Gebelik şekeri var diye uzatmak istemedik 38 haftalık oluyor 26 Eylül de .
ageuy1-2 Mom_1217 Detaylı ultrasonu Eyyübiye devlet hastanesinde yaptırdım. Memnun kaldım 25 dk falan sürdü. Orda randevu bulamazsam şanmedde bi doktor vardı ona gidebilirsin demişti doktorum ama devlette yaptırdım
sym27 ageuy1-2 merhabalar detaylı ultrason için normal kadın doğumdan mi randevu aldıniz birde kaçıncı haftada yaptirdiniz
sencem Kızlar meraba ben Urfa viranşehirden bişey soracaktım 2 oğlum var ve pazar günü korunmasız ilişki oldu ve o günde yumurtlama günüymüş hiç fark etmedim o gündendir kasıklarımda ağrı var sizce gebelik varmıdır olmuş mudur daha 10 gün var adetime