BuseUnyy Kızlar 37+2 yim.Bele kasığa vuran ağrılarım oluyor ama çok şiddetli değil.Yürürken bi anda kasıklarıma Ağrı giriyor kasılma gibi bi anda afallatıyor bacağımın üstüne basamıyorum.Sizce doğum yakın mı.37.haftada sağlıkla doğuranınız var mı
Senaparlapusat Benim bildiğim kadarıyla sağlıklı bi hafta bebeğin kilosuda iyiyse bence hiç bi sorun olmaz kurtarmış kendini korkma sen bi nst ye gir ama sancın varmı daha çok emin olmuş olursun