Aylinannesi Hiç bilmiyorum ilk gebeliğim doktorda bişey söylemedi hiç 32 haftalığım kaçta giriliyo nst ye 🙄
ArslanlardanEsra Aylinannesi ben 35 haftada girdim ilk, eğer ağrınız sancınız erken doğum riskiniz yani extra bi durumunuz yoksa gerekte yok zaten erken girmeye
Aylinannesi gizem_krgz_9 benim kontorlüm 8 martta daha 2 hafta var 🙄 34 filan olcam da geç olmaz dimi
Aylinannesi Yalinn8 ben çok doktor değişmek zorunda kaldım şehir değiştirdiğim için en sonunda sabit kalıyoruz diye bi dr a gttim 14 subatta oda bişey demedi şimdi burda okuyunca aklıma geldi bi sıkıntı filan olurmu 2 hafta var daha kontrole🤔
Snnddhbdbdnr Canım her doktor farklı haftaları tercih ediyor genelde 33+ dan sonra nst ye bağlanıyorsun Geç kalmazsın canım öyle geç kalınacak bitseydi değil
Aylinannesi Snnddhbdbdnr öylemi valla hiçte bilmiyorum ne nasıl oluyo diye😕 34 olcam gittiğimde bakalım ozaman öyle diyosanız olmaz insallah
Yalinn8 Aylinannesi yok canim olmaz, sen rahatsizlik sık agri sanci hissetmiyorsan olmaz, hic kafana takma
AyseDuru @Aylinannesi 33te girdim bende doktoruna göre değişir o alır büyük ihtimalle bi dahaki gidişinizde
Aylinannesi ArslanlardanEsra bazen belim ağrıyo ve adet sancısı gibi oluyo ama geçiyo hemen 😕 bi sıkıntı olmasın ya doktorda uzak biraz😞
ArslanlardanEsra Aylinannesi onlar çok normal canım önemli olan düzenli bir ağrının olması yani benimde ilk hamileliğim 40+2 yim doğumu bekliyorum doktorumdan aldığım bilgiye dayanarak söylüyorum normal olduğunu🙂 ama tabi içiniz rahat değilse kontrolünüze gidince danışın bi
Aylinannesi Yalinn8 yok öyle hissetmiyorum 2 hafta sonra kontrolüm var ben söliyim bari doktora hatırlatıyım baksınlar nolur nolmaz saolasın☺️