Blny12 tamam doktor değiliz ama bu bebeler son haftalarında hızlı kilo alıyorlar. 29. haftadan itibaren bebekler şimdiye kadar aldıkları kilonun 2 katı kadar alabiliyorlar. Hiç bir şey için geç değil. Öncelikle doktorunu değiştir derim ben. Hiç bir önlem ve hiç bir tedavi uygulamadan sana bunu nasıl söyledi anlamıyorum. Bebeğe kg aldıracak şeyler tüket. Sabahları mutlaka tahin ve keçi boynuzu , günde 1 adet kefir , bol bol kaşar peyniri , çiğ badem ve fındık tüket ama bunları sürekli tüket he bir de son olarak avokado . Plesanta mı beslemiyor yoksa genetik bir hastalık mı var bunları söyleme di mi ?