Bebeğime alınan, sağdan soldan gelen kıyafetleri aşağıya yazıyorum kızlar. Sizden ricam nelerimiz eksik, neler almalıyız diye bana akıl vermeniz Allah aşkına… Ekim sonu doğacak bu arada kızım 💝
Yenidoğan için
Tam takım 4 adet
Tulum 7 adet
Kolsuz zıbın 3 adet
Uzun kollu zıbın 1 adet
Patikli alt 5 adet
0-3 ay için
Tam takım 5 adet
Tulum 2 adet
Patikli alt 1 adet
Uzun kol zıbın 1 adet
Kısa kol zıbın 5 adet
Uzun kol zıbın 7 adet
3-6 ay için
Tulum 1 adet
Tam takım 1 adet
Kısa kol zıbın 5 adet
Ceket 1 adet
Patiksiz alt 2 adet