Msdenizkky Bsra77 benim 2. Dogumum o sebeple sezeryan ve günüm belli 😀 aniden gelmesi daha güzel heyecanlı hayırlısı olsun canım ❤️
Beyzan Msdenizkky ayy ben de keşke günü belli olsa diyorum Belirsizlik zor 😁 Doğuma daha var ama her evden çıkışımda ya yolda bir şey olursa diye düşünüyorum 😁elimden olsa her yere hastane çantamla giderim 😂
Mervebektass 22 haftadayız inşallah bir kaç parça eksiğimizi de hallettik mi tamamdır 🙂 sonra kalan 126 günü beklemekte 😍🧚🤰
Msdenizkky istkizannesi bana gün verdi artık netleştik ama kız cocugu erken gelir diyor herkes olurda sancım başlarsa daha erken alacaklar yani😍
Selim_Alparslan Msdenizkky evet canım ama benim daha erken olabilir bebiş iyice aşağıda inşallah biraz daha durur 🙂