Kızlar bu ay gebelik için hiç stres yapmadım sınavlarım vardı kafayı tamamen ona verdim az önce sol kasığımdan bacağıma doğru nefes kesen cinsten bi ağrı girdi biride bi post açmış gebeliği nasıl öğrendiniz diye tam onu okurken “ acaba bi test mi yapsam ya” dedim ve testi yapmamla çizgi çıkması bi oldu ay çok şaşkınım şu an 2.bi testimde yok kızlar bu testin ovülasyonu kullandım ilk kez gebelik testini denemiştim şu an şaşkınım ve ne yapacağımı bilemiyorum
