Yc12345 Selam kızlar 34+0 lığız bugün kontrole gittiğimiz de bebeğin karın çevresinin 10 gün geriden geldiğini öğrendik güncel kilosu 2,200 çok fazla et türü yemediğim için olabilir dedi doktor yaşayan var mı ?
Ftm2025 Yc12345 burada bu ara sürekli görüyorum gördüklerime yazmaya çalışıyorum benim kızımında geri 9 gün 2 haftayı geçmediği sürece sorun yok eğer beslenmeniz düzgün plesentada sorun yoksa bebeğe güzel kan gidiyorsa sadece genetik olarak zayıf bir bebek doğuracağınız anlamına geliyor benim doktorum uzun ince olacak bu kız dedi benim 25 . Haftadan beri geriden geliyor ne yaptımsa değişmedi Çiğ badem kaju fındık Avakado Muz Yumurta Kaşar Et tavuk sürekli tüketiyorum bana mısın demedi 35+4 olduk 2400 gram Benimkine göre sizinki yine kilolu sayılır
Ervaa2534 Yc12345 Allah’a şukur haftan büyük yine canım öyle durumlarda genelde genetik oluyor benim haftam 21 ama bebek 19 haftayla uyumlu resmen 19 da durmuş gibi bişey yaşıyor suyu normal organları tamam doktor kromozom bozukluğu olabilir dedi karından sıvı almayı önerdi kabul etmedim haftaya yine gidicem perinatoloji bakacak ağlamaktan mahvoldum rabbime dua etmekten başka çarem yok tek ümidim inşallah haftaya kadar gelişmiş olsun bi haftada hiç kilo almamıştı elimden hiç bişey gelmiyor çok zor
Yc12345 Plesanta da parlaklık gördü kireçlenme olabilir dedi yarın kan testleri vs vericem haftada iki gün çağırdı sıkı takibe alalım dedi düzelmezse tekrar detaylı ultrason isticek sanırım 2 hafta önce gitmiştik bir sorun yoktu bugün duyunca tedirgin oldum kendimi suçladım et konusunda kendimi zorlamadım diye ama siz de tüketmişsiniz düzelmemiş daha önce de duymadım insan korkuyor yine de
Yc12345 Bir de sizin suyunuz da azalma oldu mu bu haflarda suyumda da azalma olmuş çok fazla sıvı tüketiyorum ama neden olmuş olabilir
Yc12345 Çok zor bir durum anlıyorum sizi benim detalı ultrason falan yapıldı her şeyini yaptırdım şeker yüklemesine kadar hepsi sağlıklı çok iyi çıktı ama bu hafta karın geriliği olduğunu öğrendik bu durumlar da insan napıcağını bilemiyor yememe çok dikkat ediyorum et ağırlıklı besleniyorum artık bakalım bi kaç gün sonra gel dedi inşallah bir sıkıntı yoktur sana da çok geçmiş olsun inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın