dilaradoyan Nur67 evet trendyoldan aldım çoklu alınca daha uygun oluyor diye 2li almıştım. 2sene olacak bitmedi. Ben çamaşırları biriktirip tek seferde leke çıkarıcıya koyuyorum daha bereketli oldu böyle.