Me_liike Meral_63 32 haftayim hala var hamilelikte olması normal dediler artık dikkate almıyorum sık sık çamaşır değiştiriyorum sadece beyaz renkli olmasına dikkat etmelisin enfeksiyon olabilir öyle bir durumda mutlaka doktora gitmelisin
Meral_63 [silindi] ay bi anda çok korktum vala acaba su mu sızıyor dedim korktum vala ilk gebeliğim bide
Birbebisannesi Su gibi terlemiş gibi ıslaklık var değil mi? Yoğun değil ama önceden olmayan bir şey olduğu için bende merak etmiştim bunu 16 haftayım
Miranne Benimde sürekli nemli bazende ıslak oluyor. Gerçekten çok stres oluyor insan. ter mi akıntı mı İdrar mı anlamıyorum. 19 haftalığım hee gittiğimde suyun normal diyorlar. Yinede burada okuduğum şeylerden etkileniyorum
Devran Günde 5 kez çamaşır değişmek zorundayız doktor söyledi malum mantar olunabilir günlük ped den uzak durun
Meral_63 gozde91 sordum normal dedi bi çay bardağı bile doldurmayacak kadar miş bize çok ıslanmış geliyor dedi sorun yok dedi
yasarceyda12 gozde91 bende 18im canım 2 hafta önce bende aynı soruyu sordum ter dedi su olsa illaki anlarsın dedi havalarda sıcak çalışıyorumda ter diye düşünüyorum zaten ama insan bş acabamı diyor maalesef