Kızlar yarın 8 de doğumum var daha 36. Haftadayiz normalde bı hafta daha bekleyecektik ama maalesef bebegiin biri kanala yerleşmiş ve doktor acil almamız gerek dedi ve saat verdi bu arafa gebeliğim ikiz gebelik ama çok korkuyorum ve tedirginim napicagimi bilmiyorum ve bı turlu rahatlayamiyorum amaliyatta bı sıkıntı olur diye korkuyorum biraz da panik atagim var napabilirim