Meral_63 nasıl ıslaklık canım bende olmuyor yani olmuyor dediğim şöyle eğer sıcakta kalıp terlediysem ter kaynaklı ıslak oluyor ama anlıyorum onu zaten onun dışında akıntım olunca hafif ıslanıyor ama senin ıslaklık nasıl kokulu mu çok mu renk var mı?