Sssbbbs bel ve kasık ağrısı normal aşkım. Yoğun ve sürekli değilse bebek büyüdüğü içindir. Ayrıca bebiş daha küçük. 1 gün hissedip 1 hafta hissetmesen bile normaldir. İçin rahat etsin istiyorsan git göster kendini yine de. Benim bebe de gece 11 den sonra tekme perileri geliyor 😂 1-2 saat öyle debeleniyor. 22. Haftaya giricem. Şimdilerde artık gün içinde oynaması da arttı. Bazen yorulunca ve bebeğin pozisyonuna bağlı olarak hissetmemen de normal demişti doktorum. 25 ten sonra düzenli olması lazımmış