Bebivekedi Kızlar bir türlü içime sinen doktor bulamadım Bursa’da gittiginiz memnun kaldığınız yer var mı
nilinannesiii Bebivekedi merhaba canım 2 gün önce yaptırdım. Tomokay- Prof. Dr. Naile Bolca Topal aşırı memnun kaldık tavsiye ederim. 5500₺ bir ücreti var.
momandboy_ Bebivekedi ben Bursa Osmangazi Aritmi Hastanesinde Deniz Şimşeke gidiyorum çok çok memnunum
Mammaamai nilinannesiii merhaba Naile hanım görüntü veriyor mu cihazı iyi mi, ben de araştırmalarım sonucu kendisine gitmek istiyorum oldukça bilgili bir radyologmuş kendisi ama bilgi verir misiniz
nilinannesiii Bebivekedi direk randevu alıyorsunuz aslından ertan okay adına oluyor ama naile hanım bakıyor. aslında çok ilgililer tavsiye ederim ama tercih sizin tabikide
Bebivekedi Momygueen evet ona aldım daha gitmedim ama 21 hafta diye konuştuk sonra asistanı 23 . Haftama girerken randevu verdi bana biraz geç geldi tabi ki doktor olarak o daha iyi bilir ama birde bir kaç olumsuz yorum okudum
seda_ay Bebivekedi bende aliye hanıma alicam yarın randevuyu 21+3 demişti ben geçen aradigimda 17.haftaya girmemistim daha 16da aradım 17-18 arası ararsanız randevu verebilirim dedi siz kaçıncı haftada aldiniz
Bebivekedi seda_ay 18.haftamda almıştım banada 21.hafta için uygun dedi sonra 22nin sonuna verdi bu kafamı karıştırdı
Zmrtozr Merhaba ben aliye hanıma gittim çok memnun kaldım çok ilgiliydi detaylı detaylı bize de anlattı baktı Dr senem aklanının tavsiyesi ile gittim memnun kaldık
seda_ay Zmrtozr senem hanimda ben kürtaj olmuştum geçen sene Aliye hanima bende randevu almak istiyorum diğer arkadaşın yaşadığı gibi randevuyu erteleme ihtimali oldumu sizede