Talentedmom İlk gebeliğimde de oğlum kanala hiç inmedi 39+2de doğdu 2.şuan 34+1 kanala indiğini nasıl anlarız ilkinde hiç nasip olmadı
ikibebelianne-M Talentedmom bende bugüne kadar bilmiyordum bası kanala girince vajinada baskı hissi artiyormus simdi muayeneden ciktim 34+1 biraz damarlar genişlemis ve basi kanalda o yuzden baskı hissi normal biraz rahatsız eder dedi
burcu_tokgz Talentedmom ben 38+6 yım 🤣🤣 ben anlamadım hala nasıl olacak nasıl anlaşılacak bilmiyorum kaldı ki kontrolüm hafta da bir
LadyX Talentedmom bana doktorum bebeğin başı kanala yerleşmiş dedi ben hiç hissetmiyorum 🤷🏻♀️ 35haftalık