Huzur20 Kızlar 33 haftaligim dün grip oldum bugün sabaha kadar yatamadım baş ağrısı nezle halsizlik bi kaç saat sonra sağlık ocağına tannsiyonum için gidiyim diyorum sizce bisey yaparlardı serum filan
Dnzcngz Huzur20 çok geçmiş olsun bende 2 hafta önce 32 haftalıkken grip oldum ama ilaç kullanmadım. Taze portakal suyu, zencefil falan gibi doğal yollara başvurdum 10 güne geçti.
Gebelercee Cok ilerlemisse yaparlar,yine antibiyotik vs verebilirler. İhtiyac halinde kullanmani öneririm,ben dişim icin 1 hafta kullanmistim gebeligimde. En kotu parol alabilirsin onun bir zarari yok bebege cok gecmis olsun
Dnzcngz Huzur20 Git tabiki yaparlar belki. Benim doktorum yapmadı ilaçta vermedi. Çok kötü hissedersen minoset iç dedi ama ben içmedim. Hastaneye gitmende fayda var muhahakak.
Gebelercee Git tabi hastaneye. Agir bir grip virusunun bebegede zarari olabilir. Atesin yukselirse falan :( hatta imkanin varsa kendi dogum doktorunada danis derim