Kızlar 5 gün önce doktor bebeğin gelişimi geriden deyip kalp atışıda duyamamıştı 6+4 görünüyordu 8 haftalık olması gerekirken bugün yine hiçbi gelişim yok deyip kürtaj önerdi hemen başka doktora gittim oda aynısını söyledi ama olmadım sizce beklemek mantıklı mı