Haticez 36+4. Haftadayız bugünlerde biraz hareketlerinin azaldığını düşünüyorum. Doğum temizliği yapıyorum yoruluyorum o yüzden mi yoksa bu haftalarda yer kalmadığı için azalması normal mi bilmiyorum. Bu haftalarda olanlar beni bilgilendirir misiniz
NoName_ Haticez 32.haftada aynı şeyi düşünüyorum önceki gibi tekmeler atmıyor daha hafif hareketler hissediyorum ya böyle bi yerlerini karnıma dayayıp sürtüp geçiyor ya da dönüyor hıçkırıyor bu tarz hareketler hissediyorum,yeri daraldığı için diyolar banada
gmzkml NoName_ aynı haftadayız bende bu hafta tekme değilde dalgalanma hissediyorum gerilme hissediyorum endişeliydim normaldir inşallah
NoName_ Haticez sizin dahada büyümüş benimkinden o yüzden normaldir diye düşünüyorum endişe etmeyin doktor kontrolünüz ne zaman 🤭
NoName_ Haticez az kalmış hareketlerini takip edin eminim bir başka gün daha hareketli olacaktır o zamana kadar doktorunuza yine sorun,benim daha var kontrolüme