Burcucndmr Merhaba Sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldum başına gelen var mı Tam sezeruan dikişimi olduğu yer ağrıyor tuvalete çıkınca var gibi ama çok az idrarım geliyor 24+5 bu arada şuan haftam Başına gelen var mı Ne yapmam lazım
Kleopatraa Burcucndmr Merhaba bende enfeksiyon çıkıyor hatta idrar kültürü yapıldı ve üreme çıktı. Doktor 2′li fitil verdi 3 arayla kullanmam gereken ve sadece tek kullanımlık suya atmalık saşe toz verdi gece hemen uyumadan önce içmem için. Bende ama hiç yanma,sancı falan yok nasıl böyle çıkıyor anlamıyorum. Bol bol su için ve doktora görünün ilerlerse Allah korusun biraz sıkıntı olabilir.
Leontiine Burcucndmr doktora çık canım antibiyotik verecek anca öyle sökülebilir enfeksiyon. Bende her ay illa idrar yolu enfeksiyonu oluyorum malesef ve bol su
Aycc Merhaba çok geçmiş olsun benim de başıma geldi antibiyotik kullanıyorum şu an idrar yaparken yanma var mı doktora gidip idrar tahlili yaptırın enfeksiyon bebeğe zararlı ve bol bol su için 3 litre her gün
Burcucndmr Aycc idrar yaparken yanma yok şuan sadece damla damla geliyor idrarım eski sezeryan dikişimin olduğu yere sürekli ağrı giriyor