Alparslanmom Merhaba kızlar iki hafta önce muayene de haftası bir hafta geride çıkmıştı 25 haftalıkken 24 görünüyordu kilosu 740 gramdı kilo normal ama ölçüm küçük çıkıyor yat dinlen bol bol dedi bugün iki hafta sonra tekrar gittim 27+4 şuan da 26 + 3 falan çıkıyo kilosu da 1050 gram boyu da 35 cm yine kilo boy normal ama doppler de bakılsın diye radyolojiye yolladı beni radyoloji doktoru da anormal bişey yok 3 gün geride neden yolladı dedi ordan da 2500 tl radyoloji ücreti geçirdiler bazen diyorum acaba para için mi yapıyorlar daha önce de ücretlerle ilgili sorun yaşamıştım ama zırt pırt hastane değiştirmemek için tahammül ediyorum sizce devlet hastanesine gitsem mi
Blackkk Alparslanmom 3 4 gün için Doppler istemesi çok saçma olmuş gerçekten benim 3 hafta gerilikte doktora ben ısrar ettim resmen Doppler bakılsın diye 😀
Alparslanmom Blackkk Ya demi arkadaşım bana da aşırı saçma geldi resmen para girişi olsun diye hastaneye yapıyo
Blackkk Alparslanmom maalesef bazı doktorlar öyle benim doktorum da tam tersine ben birşeyler istedikçe para mı harcamak istiyorsun diyor
Alparslanmom Blackkk Denk gelemedik öyle düşünceli doktorlara ya bu ikinci doktorum iyi hoş ama çok düşüncesiz maddi anlamda şeker yüklemesini bile sağlık ocağında değil bende yaptır diye tutturmuştu tiroid tahlillerimi bile sağlık ocağı yapıyo diye tripleniyo
Alparslanmom Blackkk Ay düşündükçe sinirlendim kesin kararım devlet hastanesine gitcem artık bu haftadan sonra kabul ederler mi acaba
Ozzz41 Alparslanmom ederler ya neden etmesinler bemce de bi git benim normalde 13+2 idi son kontrolümde ama 12+5 çıktı 4 gün geriden gösteriyordu doktora sorduğumda bu çok normal korkulacak birşey yok dedi. Özeller maalesef para tuzağı hastane kazansın diye sizi göndermiş sanırım bi şansınızı deneyin isterseniz devlette
Blackkk Alparslanmom valla güzel bi devlet hastanesi varsa git bence de benim olduğum yerde maalesef devlet hastanesi çok kötü ve çok uzak mecbur özele gidiyorum ama verdiğim paraya acıyorum resmen kaçıncı haftadasın
Alparslanmom Ozzz41 Bencede korkulacak bişey yok ama hem kilosu iyi diyor hem de böyle 2 haftada bir takip olması gerekir riskli gebelik diyip tedirgin ediyo
Alparslanmom Blackkk 27+4 haftalığım İzmir de yaşıyorum valla buradaki postlardan gördüğüm kadarıyla Buca Kadın Doğum Devlet iyi diyorlar bi şansımı deneyeceğim
Dilara0107 Benim de 6 gün geriden ve pcos vardı, detaylı ultrason doktoru senin tarih net değildir o zaman dedi kendi kadın doğum doktorum da 6 gün önemli değil, 2 haftadan fazla bir gerilik olursa bakmak gerekir dedi içini ferah tut canım sen de 🤗🌺