Bugün kontrole gittim 37.0 da dogum olacak acile gel yatısını yapsınlar dedi , yani hic bir belirti yokken suni ise yarayacak mi ben anlamıyorum korkuyorum da 🥺 alttan muayene edin dedim belki acilmam vardir diye onu da yapmadi 🥺 cok yoruldum artık cocuk 2300 gram gelisimi yok tansiyonum var ne yapacağım bilmiyorum 🥺