sude_18 12+5 haftaligim bugün kontrolüm vardı ama doktoruma kullanmam gereken vitamin varmı diye sormayı unuttum bende sağlık ocağına sorayım dedim demir ile d vitamini verdiler bu haftalarda bunlar kullanılıyor sadece demi kizlar
Miranne sude_18 balık yağı önerilir. Ocean mummy, pregnom Max güzeldir. Demir ve dvit verilir Magnezyum bikaç hafta sonrada başlanabilir. Siz kendiniz balık yağı içeren bir multivitamin alabilirsiniz isterseniz. Şart değil yani kullanmayanda çok
sude_18 Edum magnezyum almadım ben gerçi kan verdim ikili test için sonucu 2 haftaya çıkacakmış o zaman gidince de sorayım belki bana da magnezyum verir😅
Aryaamomm @sude_18 Merhablar konuyla alakası yok ama acaba cinsiyeti öğrene bildiniz mi bende sizinle aynı haftadayım :)
sude_18 Aryaamomm ikili test için lan verfim onun sonucu da15 güne çıkıyormuş 2 hafta sonra tekrar gel o zamanda bakar kesinlestiririz dedi🌸🩷🥰
sude_18 Miranne ilk bebegimde regenesis Max kullanmıştım ondan alayım dedim bide pregnom Max varmış eczacı ikisi de aynı bana göre dedi hangisini alsam acaba😅
Miranne sude_18 ben ilkinde imom kullandım. Şimdi pregnom Max kullanıyorum. Çok hafif mide bulantısı yapıyor sanki. Ama azaldı ilk zamanlara göre. İştahımı öyle aşırı arttırmadı. İmom çok arttırmıştı. Kiloluyum diye çok iştahlı olmak istemiyorum zaten. Bide eczacım pregnom Max ı önerdi. Sizde hangisi uygunsa onu alın hepsi vitamin:)