Aaaaysezkn Sabah 2 kere test yaptım ikisinde de çizgiyi gördüm ve kan vermeye gittim ve kan sonucum 2.0 çıktı bu durumu yaşayan var mı regli günüme 4-5 gün var sizce gebelik var mı yok mu
ikinci-bahar25 Aaaaysezkn teste göre var benim 0.6 çıkmıştı değerim ama gebelik vardı hayırlısı olsun
ikinci-bahar25 Aaaaysezkn kan vermedim 3 hafta sonra doktor muayenesi ile öğrendim☺️ darısı başınıza💐
CEKAS Bir kişide daha duydum bugün, önce negatif sonra pozitif diye. Çok erken verince kanı olabiliyormuş böyle şeyler
Aaaaysezkn @ikinci-bahar25 amin inşallah 🙏 sizinde hayırlı olsun Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin