Kızlar merhaba
Beta değerlerim sırasıyla 55,175 2 güne bir bakıldı bunlara. Daha sonra bugün yani 1 hafta sonra kahverengi lekelenmem başladı beta verdim 108 çıktı. Dış gebelik mi kimyasal mı sizce? Doktor vajinal ultrasonla baktı dış gebeliğine benzer bircşey göremiyorum ama beta değeri de düşük gözükmeyebilir betayı takip edelim dedi. Sizce çok korkuyorum dış gebelik olmasından. Rahim kalınlığı da 14 mmdi