ayseckrtke3 benim dördüncü gebeliğim daha çncekiler hep düşük oldu ve hiçbir problemimiz çıkmadı eşimde de bende de doktor her şwyi yaptı açıkça söylüyprdu yarısı tıp işiyse yarısı ALLAHa kalmış bi duruö diye bana dediği gebe kalor kalmaz bana geleceksin neyse kan vermiştim değer 21di iki gün sonra gittim 31 yani iki katı değildi hemen doktoru aradım geleceğiz diye gittim bana acilen kan sulandırıcı iğne progestan dex hormon iğnesi progestan fitil ve vitamin ilaçları yazdı hemen o gün kullanmaya başladım tabi durum hala riakliydi doktor üç aya ladar yüksek risklisin dedi ben ilaçları aldım değer hesaplara göre 500-600 arası çıköası gerek yoksa gelişmiyor dedi ben kan verdim değer plmuş 3000 ben şok oldum sonra bi daha verdim 7000 derken ilaçlar çok faydalı oldu tabi ALLAH isyerse herşey olur ama acil müdahale her zaman iyidir yani o yüzden hiç beklemeden doktora gidin şimdi 15+6 oldum