2baby1cat Gunay_Rzayevaaa yaa bende ikinci sezaryeni olacağım haftaya. İlki çok rahattı hiç ağrı sızı yaşamadım hemen ayaklandım. İkinci de öyle olur inşallah
Asi_07 Gunay_Rzayevaaa benim de ilki çok rahat ve kolay geçti hızlı toparlandım 2. öyle olmadı yaklaşık 10 gün devam etti
Sdskrksz Benim 9 gün oldu sezeryan değilde spinalden mahfoldum 1 hafta şiddetli baş ağrısı çektim ama ilki daha kolaydı daha çabuk toparlamıştım
demirrleydi_ Gunay_Rzayevaaa bunu duymak çok iyi geliyo arada benimde ikinci olacak ama her insanın bünyesi farklı oluyo insAllah benimkide kolay geçer
Gunay_Rzayevaaa demirrleydi_ inshAllah hastane seciminiz dogru karar verirseniz kolay toparlanirsiniz