Kızlar 38+0 da sancılarımla birlikte kahverengi akıntı geldi 2 gündür de devam ediyor doktorum normal olduğunu sancıların sıklaşana kadar endişe edecek bir şey olmadığını söyledi. Ama sancılarım ara ara şiddetli oluyor sıklığı da sürekli değişiyor. Sezeryan olacak 17 temmuzda ama 17 temmuza kadar da doğum başlayabilir dedi.