Ebsr Son 1 ay kala yaptırdım ve doğurcam gün sancılarım başlayıncaya yaptırdım bir sakıncası olmadı bende
Kbra_nur2 Ben yaptırıyorum canım ilk gebeliğimde de yaptırdım bi sorun olmadı doktorum da sakınca görmedi
1993kubra Sila41_ ne biliyim canım kuaföre yaptiricam ilk gebeliğim tecrübesinin o yüzden sormak istedim
Kukoss Valla ben alamadigim zaman gidip aldiririm agdayla arkadasim doguma kadar gitti cok kisa suruyo ki zaten hamilesin diye yavas dikkatli yapiyolar zaten git bisey olmaz. Onlarin ki acitmiyo gibi zaten evde daha zor evde deneme kendini kasarsin sadece